Slider[Style1]

GTA V Haberler

Yeni Çıkacak Oyunlar

Oyun Bilgiler

Oyun Haberler

Oynayışlar

Biliyorsunuz Call Of Duty Black Ops 3 çıktı. Ama biz Black Ops 2'de neler oluyor anlamadık. Çeviri siteleri şu oyuna yama yapmadı. Sonra bende düşündüm ben yapabilir miyim yamasını. Ama imkansız Call Of Duty'nin dosyalarına girmek. Hemde tek kişilik bir iş değil. Bende oyunun oynanış videolarını yapıp çevirip Youtube'ye yükleyeyim dedim. Az çok senaryo anlaşılıyor. Çeviriyide Google Translate ile yaptım. Ama iyi oldu gibi. İngilizce bilmiyorum ama cümleleri anlamlı yapmaya uğraştım. İlk iki videoda çeviri kötü oldu gibi. Ama sonralarının %80'i doğru çevirildi. Youtube kanalımızdaki videolar aşağıdaki gibi. Umarım beğenirsiniz. İyi Seyirler.

Bölüm 1  Bölüm 2  Bölüm 3  Bölüm 4  Bölüm 5  Bölüm 6  Bölüm 7  Bölüm 8  Bölüm 9  Bölüm 10  Final Bölüm


Yapımcı
Ahmet İSEN

Çevirmenler
Ahmet İSEN

Video Düzenleme
Ahmet İSEN

Oynayış
Ahmet İSEN

Youtube Uploadlama
Ahmet İSEN

Belkİ Bunlara Bakmak İstersİnİz

Bize Bir Yorum Atın

comments powered by Disqus
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Top